افشای حضور افسران موساد در پایگاه عربستان

کد خبر: 912152

منابع یمنی از عملیات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه یک پایگاه متجاوزان و مزدوران سعودی در پایگاه العند در جنوب یمن خبر دادند.

افشای حضور افسران موساد در پایگاه عربستان

خبرگزاری تسنیم: منابع یمنی از عملیات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه یک پایگاه متجاوزان و مزدوران سعودی در پایگاه العند در جنوب یمن خبر دادند.

یک منبع نظامی در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پنجشنبه گفت: حمله هوایی پس از شناسایی دقیق تجمعات و تحرکات نیرو‌های متجاوز و مزدورانشان در داخل پایگاه العند در استان لحج در جنوب یمن صورت گرفت.

این منبع افزود این حمله، فرماندهان متجاوزان و مزدورانش در پایگاه هوایی العند را هدف قرار داد، این ضربه دقیق بود و به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها نفر از آن‌ها منجر شد.

عبدالله الجفری سخنگوی نیروی هوایی یمن هم گفت: نیروی هوایی یمن، بسیار پیشرفته و دقیق‌تر شد هاست و امروز با قدرت و با صلابت بیشتری با حملات وحشیانه متجاوزان مقابله می‌کند.

وی افزود یگان پهپادی یمن امروز در چارچوب عملیات نظامی تاکتیکی فعالیت می‌کند و پیام‌های سیاسی و نظامی به همراه دارد.

وی تاکید کرد متجاوزان حتی در سقطری و المهره امروز در تیررس نیروی هوایی و موشکی یمن قرار دارند.

از سوی دیگر سرتیپ محمد المنصور کارشناس نظامی یمنی تاکید کرد عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی، اتاق مرکز فرماندهی پایگاه را که افسرانی از موساد رژیم اسرائیل و افسران خارجی دیگر در آن حضور داشتند، هدف قرار داده است.

به گفته وی، این پایگاه علاوه بر اینکه به عنوان اتاق عملیات استفاده می‌شود، مرکز تجمع مزدوران و سلفی‌ها و مزدوران کشور‌های آفریقایی برای جنگ با ارتش و کمیته‌های مردمی و تجاوز به ملت یمن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها