دیدار اعضای جنبش «فتح» با معاون حزب‌الله

کد خبر: 914463

عضور کمیته مرکزی جنبش «فتح» فلسطین، به دیدار معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان رفت و در این دیدار، بر مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین تأکید شد.

دیدار اعضای جنبش «فتح» با معاون حزب‌الله

خبرگزاری فارس: هیأتی از جنبش فتح فلسطین به ریاست «عزام الاحمد» عضو کمیته مرکزی این جنبش و همراهی «اشرف دبور» سفیر تشکیلات خودگردان در لبنان و «فتحی ابوالعردات» دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» در این کشور با «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در این دیدار درباره اوضاع غزه، کرانه باختری، قدس، تجاوز‌های روزانه صهیونیست‌ها از قبیل: کشتار، ارعاب، بازداشت، تخریب منازل، مصادره اراضی، شهرک‌سازی و آوارگی اجباری بحث و تبادل نظر شد.

دو طرف ضمن ستودن فداکاری‌های ملت فلسطین و راهپیمایی بازگشت، تأکید کردند مقاومت تا آزادسازی خاک فلسطین و آزادی تمام اسرا ادامه پیدا خواهد کرد.

اعضای حزب‌الله و حماس اعلام کردند باید برای مقابله با «معامله قرن» (طرح ادعایی آمریکا برای پایان دادن به نزاع فلسطینی-اسرائیلی) تلاش مضاعف شود، طرحی که دنبال تسویه مسأله فلسطین است.

در این دیدار اوضاع اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان نیز مورد بررسی قرار گرفت و تأکید شد باید برای مقابله با کسانی که دنبال فتنه‌های طایفه‌ای هستند، هماهنگی کاملی بین گروه‌ها و نیرو‌های امنیتی لبنان شکل بگیرد.

عزام الاحمد با نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان نیز دیدار و اعلام کرد «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان نمی‌تواند در نشست بیروت شرکت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها