یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید

کد خبر: 916218

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به این منطقه، یک تن از سه نفر زخمی شده، به شهادت رسید.

یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید

خبرگزاری فارس: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه منجر به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

وزارت بهداشت غزه شامگاه سه‌شنبه خبر داد که بر اثر حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر قدس به شرق غزه، یک تن از سه تن زخمی شده، به شهادت رسید.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت غزه، فرد شهید شده، ۲۴ ساله بوده و «محمود النباهین» نام دارد که بر اثر حملات توپخانه تانک‌های رژیم صهیونیستی به مرکز دیدبانی در شرق اردوگاه «البریج»، واقع در مرکز باریکه غزه شهید شده است.

وزارت بهداشت نوار غزه وضعیت یکی از زخمی‌ها را وخیم گزارش کرده است.

تنش شامگاه سه‌شنبه بعد از آن آغاز شد که یک نظامی صهیونیست که گفته می‌شود درجه افسری دارد، با گلوله تک‌تیراندازان مقاومت فلسطین از ناحیه سر زخمی شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به اولین حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز دیدبانی نیرو‌های مقاومت در شرق غزه، اقدام به شلیک به سمت این نظامی صهیونیست کرد.

«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که به نشانه اعتراض به توافق آتش‌بس گروه‌های مقاومت در غزه با این رژیم اخیرا استعفا داده بود، در حساب توییتری خود به این تنش واکنش نشان داد.

او از کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس خواست «دست از تسلیم شدن در برابر حماس» بردارد، هر چه سریعتر انتقال پول‌های قطری به نوار غزه را متوقف کرده و جنبش حماس را «با قدرت هدف» قرار دهد.

از جمله بند‌های توافق اخیر بین حماس و تل‌آویو که کابینه نتانیاهو به اکراه بدان تن داد، موافقت با ورود پول و مواد سوختی ارسالی از قطر برای نوار غزه است. کارمند‌های ساکن نوار غزه به دلیل کارشکنی جنبش فتح در کرانه باختری از ماه‌ها پیش حقوقی دریافت نکرده بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها