نعیم قاسم: دولت لبنان تنها باید دولت وحدت ملی باشد

کد خبر: 919255

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: دولت لبنان شکل گرفته است، اما ما نباید به گذشته برگردیم ساختار لبنان جز دولت وحدت ملی را برنمی‌تابد.

نعیم قاسم: دولت لبنان تنها باید دولت وحدت ملی باشد

خبرگزاری ایسنا: به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان عنوان کرد: تمامی بحران‌هایی که در حال حاضر در آن‌ها به سرمی‌بریم، به دلیل آمریکا است، بحران ما با اسرائیل به این دلیل است که آمریکا می‌خواهد اسرائیل در منطقه بماند و حضورش قانونی شود، حضور اسرائیل در منطقه ما با حمایت آمریکا و کشور‌های بزرگ صورت می‌گیرد.

وی گفت که حزب الله از اینکه یک گروه مقاومت در منطقه جغرافیایی محدود باشد، پا فراتر گذاشته است در هر حال حزب الله تسلیم اعمال فشار‌ها و تحریم‌ها نمی‌شود این تحریم‌ها تنها حزب الله را مستحکم‌تر می‌کند. ما اراضی خود را رها نخواهیم کرد و نمی‌گذاریم که اراضی ما از سوی اسرائیل اشغال شود. همچنین نمی‌پذیریم که اعمال فشار‌ها و وسوسه‌ها هرچقدر باشد، ما وابسته به آمریکا باشیم.

نعیم قاسم تصریح کرد: دولت لبنان تکمیل شده است، نباید به گذشته برگردیم، باید از همین حالا شروع کنیم، ساختار لبنان جز دولت وحدت ملی را برنمی‌تابد.

از سوی دیگر، معاون دبیرکل حزب الله گفت: آمریکا ایران مستقل، ایران سربلند و ایران حامی مستضعفان را نمی‌پذیرد، مساله موضوع هسته‌ای یا نقض قطعنامه‌های بین‌المللی نیست بلکه مساله طرحی است که اگر قدرت‌مند شوند، تمامی ملت‌های منطقه آزاد خواهند شد چراکه از ایران الگو می‌گیرند و اراضی خود را آزاد می‌کنند و مستقل می‌شوند نمی‌گذارند استکبار هیچ نقش منفی در کشورهایشان ایفا کند، این چیزی است که استکبار و آمریکا آن را نمی‌خواهند.

وی تاکید کرد: ما چهل سالگی شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران را جشن می‌گیریم، چهل سال رنج، اما ایران ایستاده است، ایران در حال حاضر با دستاوردهایش، پیشرفت و با ملت بزرگ خود که شایسته زندگی با عزت هستند مروارید جهان سوم است، این ملت شکست ناپذیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها