اردوغان: تروریست‌هائی که خون مسلمانان را می‌ریزند سلاح غربی دارند

کد خبر: 921558

رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی گفت: در دست گروه‌های تروریستی داعش، پ‌ک‌ک، القاعده و الشباب که خون مسلمانان را می‌ریزند، اسلحه ساخت کشور‌های غربی دیده می‌شود.

اردوغان: تروریست‌هائی که خون مسلمانان را می‌ریزند سلاح غربی دارند

خبرگزاری مهر: به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه و در سخنانی در مراسم به آب انداختن کشتی افق (A-۵۹۱) در منطقه توزلای استانبول با اشاره به اینکه کسانی که به تروریست‌هایی که دستشان آلوده به خون مردم است سلاح می‌دهند در قبال ترکیه بهانه‌های غیرمنطقی می‌آورند، اعلام کرد: در دست گروه‌های تروریستی داعش، پ‌ک‌ک، القاعده و الشباب که خون مسلمانان را می‌ریزند اسلحه ساخت کشور‌های غربی دیده می‌شود.

رئیس جمهوری ترکیه بی‌اشاره به حضور نظامیان کشورش در خاک سوریه بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق و بر خلاف قوانین بین المللی گفت: در دست قاتلان گروه تروریستی پ‌ی‌د/پ‌ک‌ک که در شمال سوریه دست به پاکسازی قومی می‌زنند راکت‌ها، بمب‌ها و مهمات ساخت متحدان ما وجود دارد. در چنین شرایطی ترکیه دست بسته منتظر ننشسته و موضوع امنیت ملی خود را به کشور‌های دیگر واگذار نخواهد کرد.

این درحالیست که مقامات ترکیه تا کنون بار‌ها به آمریکا به دلیل ارسال تسلیحات برای کرد‌های مورد حمایت واشنگتن در سوریه انتقاد کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها