نتانیاهو پیش از انتخابات سراسری به مغرب سفر می‌کند

کد خبر: 925073

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که نخست وزیر این رژیم قصد دارد تا پیش از انتخابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی به مغرب سفر کند.

نتانیاهو پیش از انتخابات سراسری به مغرب سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز سه‌شنبه فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از انتخابات سراسری در سرزمین اشغالی که نهم آوریل 2019 برگزار خواهد شد به مغرب سفر می‌کند.

این روزنامه خبر داد که نتانیاهو تلاش دارد تا دستاوردهایی را که در جهان اسلام به دست آورده تا پیش از انتخابات 9 آوریل تقویت بخشد.

گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت در حالی منتشر می‌شود که برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که نتانیاهو سپتامبر گذشته با «ناصر بوریطه» وزیر امور خارجه مغرب در نیویورک دیدار داشته است.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد مقامات صهیونیستی در گذشته ارتباطاتی که از طریق کانال‌های پنهانی با برخی کشورها که اسرائیل را به‌رسمیت نمی‌شناسند مخفی می‌کردند.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، روابط دوجانبه میان تل‌آویو و رباط برای نخستین بار پس از امضای توافق اسلو در دهه نود حاصل شد اما پس از انتفاضه دوم فلسطین این رابطه قطع شد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت که وزارت خارجه اسرائیل هرگونه اظهار نظر درباره سفر احتمالی نتانیاهو به مغرب خودداری کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها