حزب الله: دیدار امام خامنه‌ای و بشار اسد دیدار فاتحان بود

کد خبر: 928323

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری آنرا دیدار فاتحانی که توطئه بزرگ را به شکست کشاندند، توصیف کرد.

حزب الله: دیدار امام خامنه‌ای و بشار اسد دیدار فاتحان بود

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دیدار امام خامنه‌ای و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در تهران، دیدار فاتحانی بود که با مقاومت، پایداری و جانفشانی طرح سقوط سوریه را به شکست کشاندند و بر توطئه بزرگی که سوریه، کشور‌ها و ملت‌های منطقه را هدف قرار داده بود، پیروز شدند.

وی افزود: محور مقاومت به مسیر خود تا غلبه بر تروریسم و تحقق پیروزی کامل ادامه خواهد داد. مقاومت در لبنان ثابت و قوی باقی خواهد ماند و به مسئولیت‌های خود در قبال چالش‌ها و تهدیدات اسرائیل عمل می‌کند و فشارها، تحریم‌ها، اقدامات تحریک آمیز و قرار دادن آن در فهرست تروریسم نمی‌تواند مانع راه مقاومت شود و در مسیر آن خللی ایجاد نمی‌کند.

دعموش تاکید کرد: تصمیم انگلیس در قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست تروریسم چیزی را تغییری نمی‌دهد و مقاومت را در راه دفاع از لبنان در برابر اسرائیل، تهدیدات و اطماع آن باز نمی‌دارد و مقاومت را نگران و بیمناک نمی‌کند، زیرا اصولاً تأثیری ندارد به ویژه که انگلیس در این زمینه با توجه به اینکه صادرکننده بیانیه بالفوری است که عامل شکل گیری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین شد و پرونده سرشار از حمایت از این رژیم و تروریسم تکفیری و اقدامات علیه سوریه و یمن و ملت‌های منطقه دارد، قابل اعتنا نیست.

وی بیان کرد: این اقدام انگلیس مانند دیگر اقدامات علیه حزب الله لبنان مانع از این نمی‌شود که ما به مسئولیت‌های خود در ادامه دادن به مقاومت و خدمت به مردم و مبارزه با فساد عمل نکنیم. حزب الله شعار مبارزه با فساد را با هدف رسانه‌ای سر نمی‌دهد و ما در این پرونده جدی هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها