حملات جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در غزه

کد خبر: 928690

رسانه‌های فلسطینی از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در غزه خبر دادند.

حملات جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در غزه

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فلسطین الیوم، جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مناطق مختلفی از نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش جنگنده های صهیونیستی چندین مقر متعلق به مقاومت در شرق دیرالبلح و المغازی در مرکز نوار غزه و شرق محله "السناطی" در شرق شهر "خان یونس" در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

این حملات تا لحظه مخابره این خبر خساراتی نداشته است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه بعد از آن صورت گرفت که رسانه های اسرائیلی مدعی پرتاب چندین بالن آتش زا به سمت شهرک صهیونیست نشین "اشکول" در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو روز قبل نیز یک برج دیده‌بانی جنبش مقاومت اسلامی حماس در مرکز نوار غزه را به بهانه پرتاب بالن‌های آتش‌زا توسط شهروندان فلسطینی به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه بمباران کردند.

بامداد پنج‌شنبه گذشته نیز یکی از دفاتر حماس در نوار غزه هدف حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود. ارتش اسرائیل مدعی شده بود که این حمله را در واکنش به پرتاب یک بالن آتش‌زا انجام داده است.

چند ماهی است که است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

از ابتدای پرتاب بادبادک‌های آتشین تاکنون خسارات زیادی به شهرک‌نشینان صهیونیست وارد شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها