ارتش رژیم صهیونیستی در‌های مسجد الاقصی را بست

کد خبر: 930482

منابع فلسطینی از وقوع درگیری‌هایی در اطراف مسجد الاقصی میان معترضان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در‌های مسجد الاقصی را بست

خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع فلسطینی اعلام کردند که امروز (سه‌شنبه) درگیری‌هایی میان فلسطینی‌های معترض و نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی رخ داد.

به دنبال این درگیری‌ها نیرو‌های ویژه اسرائیلی به صحن این مسجد وارد شده و در‌های آن را بستند.

مرکز اوقاف اسلامی شهر قدس اعلام کرد، نیرو‌های پلیس اسرائیل به مصلای "قبة الصخرة" یورش برده و به نمازگزاران و نگهبانان این مسجد حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد، یک فلسطینی در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی به شهادت رسید.

عربده‌کشی نظامیان صهیونیست و حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری شهاب گزارش داد شمار زیادی از نظامیان ویژه صهیونیست به مسجدالاقصی حمله‌ور شدند در حالی که فضا‌های بسیار متشنجی بر این مکان مقدس حاکم شده بود.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های ویژه صهیونیست از باب‌های متعدد به مسجدالاقصی حمله کرده و نمازگزاران و زنان و محافظان و کارکنان اوقاف را در صحن قبه الصخره با باتوم مورد ضرب و شتم قرار داده و چهار فلسطینی از جمله دو زن را هم بازداشت کردند.

این منبع افزود اشغالگران تمام باب‌های مسجدالاقصی را بستند و نمازگزاران را پس از آنکه مورد ضرب و شتم قرار دادند، به زور اخراج کردند.

به گفته فراس الدبس مسئول روابط عمومی و رسانه‌ای اوقاف اسلامی قدس، نظامیان ویژه صهیونیست با یورش به قبه الصخره به رئیس محافظان مسجدالاقصی و شماری از کارکنان مسجد حمله‌ور شدند و فضا‌هایی از رعب و وحشت را در میان زنان و کودکان به وجود آوردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها