نماینده عراقی: آمریکا البغدادی را از بیم افشای اسرار داعش کشت

کد خبر: 959463

رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که آمریکا از بیم آنکه ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دستگیر شده و اسرار این گروه تروریستی را فاش کند عملیات کشتن وی را طراحی کرد.

نماینده عراقی: آمریکا البغدادی را از بیم افشای اسرار داعش کشت

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که آمریکا از بیم آنکه ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دستگیر شده و اسرار این گروه تروریستی را فاش کند عملیات کشتن وی را طراحی کرد.

به گزارش پایگاه النشره، رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که نیرو‌های آمریکا از بیم آنکه ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دستگیر شده و اسرار این گروه تروریستی را فاش کند عملیات کشتن وی را طراحی کردند.

«حاکم الزاملی» افزود که با کشته شدن البغدادی صفحه جدیدی از تروریسم داعشی پایان یافت و باید منتظر خلق صفحه جدیدی با سرکردگی جدید بود.

وی همچنین اظهار داشت: این‌ها روش‌ها و صفحه‌های شناخته شده‌ای هستند که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا با دنبال کردن آن ورق را سوزانده و با کشتن و تصفیه ریشه آن را می‌کَنند.

الزاملی ادامه داد: این وضعیت سال ۲۰۱۰ در مورد الزرقاوی (سرکرده سابق القاعده در عراق) که نیرو‌های عراقی نزدیک بود وی را دستگیر کنند تکرار شد و به این وسیله به صفحه یا نقش وی پایان داده شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها