پلیس کربلا شایعه‌پراکنی رسانه‌ها را تکذیب کرد

کد خبر: 959617

فرماندهی پلیس استان کربلا کشته و زخمی شدن تظاهرکنندگان در این استان را تکذیب و تاکید کرد با رسانه‌هایی که اخبار جعلی منتشر کنند، برخورد می‌شود.

پلیس کربلا شایعه‌پراکنی رسانه‌ها را تکذیب کرد

باشگاه خبرنگاران: به نقل از پایگاه خبری المعلومه، فرماندهی پلیس استان کربلا در بیانیه‌ای امروز، سه‌شنبه، کشته و زخمی شدن تظاهرات کنندگان شب گذشته در این استان را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است روز گذشته هیچ شهیدی در میان نیرو‌های امنیتی و مردم معترض وجود نداشته است و تنها یک نفر آن هم در حادثه‌ای جنایی که با تظاهرکنندگان فاصله دو کیلومتری داشته، کشته شده است.

پلیس کربلا ویدئو‌هایی که درباره تظاهرات شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است را جعلی خواند و آن‌ها را ابزاری برای تشویش اذهان عمومی در کربلا دانست.

این فرماندهی تاکید کرد که با تمامی رسانه‌هایی که سعی دارند چهره استان را مخدوش کنند و به مراجع اصلی برای انتشار اخبار مراجعه نمی‌کنند برخورد خواهد شد.

همچنین علی الهاشمی، فرمانده عملیات فرات اعلام کرد که در تظاهرات شب گذشته مسالمت آمیز بوده و هیچ فردی آسیب ندیده است و اوضاع در کربلا بسیار خوب است و هم اکنون ممنوعیت آمد و شد در این استان برقرار نیست.

برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که در تظاهرات شب گذشته استان کربلا ۱۳ نفر کشته و بیش از ۳۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها