تماس تلفنی نتانیاهو با پوتین

کد خبر: 971558

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تماس تلفنی نخست وزیر این رژیم با رئیس جمهوری روسیه خبر دادند.

تماس تلفنی نتانیاهو با پوتین

خبرگزاری تسنیم: بنیامین نتانیاهو امروز پنجشنبه تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تحولات منطقه‌ای را بررسی کرد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد نخست وزیر تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره تحولات اخیر منطقه و پرونده «نعاما یساسخار» شهروند اسرائیلی در روسیه گفت‌وگو کرد. دفتر نتانیاهو افزود این گفت‌و‌گوی تلفنی گرم و واقع بینانه بود و محتوای آن خوش بینی نخست وزیر را مبنی براینکه پرونده آزادی نعاما یساسخار در حال پیشرفت به سمت ایجاد راه حل برای آن است تقویت کرد.

مقامات روسی اکتبر سال گذشته، یساسخار را به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت کرده و وی را به زندان افکندند، نتانیاهو از آن زمان برای آزادی وی تلاش می‌کند.

قرار است پوتین هفته آینده وارد فلسطین اشغالی شود تا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدارکند.

نامه رئیس رژیم صهیونیستی برای السیسی

رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از نامه رووین ریولین رئیس این رژیم برایر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در پی آغاز صادرات گاز متعلق به ملت فلسطین از سوی صهیونیست‌ها به مصر از روز چهارشنبه بیست و پنجم دی خبر دادند.

ریولین در نامه‌ خود به السیسی که به زبان‌های عربی، انگلیسی و عبری آن را امضا کرده است، به وی گفته است صادرات گاز فوایدی برای اقتصاد ما پس از گذشت بیش از چهل سال از روابط مسالمت آمیز دارد، همکاری سیاسی و امنیتی ما عملا پایه‌های قدرتمندی وضع کرده که ثبات و امنیت را برای مردم ما به دنبال داشته و معتقدم امکان گسترش همکاری میان ما برای اینکه شامل زمینه‌های غیرنظامی بیشتری شود، وجود دارد.

وی افزود اسرائیل معتقد روابط با مصر یک پشتوانه استراتژیک و عنصر حیاتی و حساس برای ثبات منطقه‌ای و نمونه‌ای برای روابط آینده در خاورمیانه خواهد بود.

رئیس رژیم صهیونیستی گفته است توافق گاز طبیعی که امروز آن را جشن می‌گیریم، تنها یک نمونه در راههای متعددی است که می‌توان از طریق آن تلاش نزدیک‌تری را انجام داد که نفع آن به همگان برسد.

رژیم اشغالگر قدس بر اساس توافق امضا شده با مصر، گاز متعلق به ملت فلسطین را به سرقت برده و آن را به مصر می‌فروشد.

تازه‌ترین اظهارات لیبرمن درباره انتخابات رژیم صهیونیستی

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به یسرائیل بیتونا(اسرائیل خانه ما) اعلام کرده است که ابزارهای زیادی برای جلوگیری از برگزاری چهارمین انتخابات کنست(پارلمان) در اختیار دارد. وی گفته است تعهد می‌دهد گره(بحران) سیاسی اسرائیل را پس از انتخابات دوم مارس باز کند.

رژیم صهیونیستی طی آوریل و سپتامبر سال 2019 میلادی دو انتخابات پارلمانی برگزار کرد، اما مقامات رژیم در تشکیل دولت ناکام ماندند و به همین سبب سومین انتخابات پیاپی دوم مارس برگزار خواهد شد.

لیبرمن در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد من متعهد می‌شوم، من به وعده‌هایم عمل می‌کنم، که هرگز انتخابات چهارمی وجود نخواهد داشت، من به اندازه کافی ابزار در اختیار دارم تا از برگزاری چهارمین انتخابات جلوگیری کنم و آن را انجام خواهم داد،جلوگیری از برگزاری انتخابات چهارم را مسئولیت خود می‌دانم.

وزیر جنگ اسبق همچنین حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و کاحول لاوان(آبی سفید) به ریاست بنی گانتس را مسئول بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی معرفی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها