رونمایی از چهره جدید همسر مکرون بعد از عمل زیبایی ۳ ساعته! +عکس

کد خبر: 976318

امانوئل مکرون سیاستمدار فرانسوی و رئیس جمهور فرانسه است. او سال ۱۹۷۷ در آمیان متولد شده است. مکرون فارغ التحصیل فلسفه از دانشگاه پاریس غربی نانتر است. وی سال ۲۰۰۷ با بریجیت زن ۶۷ ساله ازدواج کرد. همسر مکرون پس از عمل زیبایی ۳ ساعته برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد. در قسمت زیر چهره جدید همسر مکرون بعد از عمل زیبایی را قرار داده ایم.

رونمایی از چهره جدید همسر مکرون بعد از عمل زیبایی ۳ ساعته! +عکس

بریجیت، همسر ۶۷ ساله رئیس جمهور فرانسه پس از انجام عمل زیبایی ۳ ساعته در بیمارستان آمریکایی در پاریس برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد.

رونمایی از چهره جدید همسر مکرون بعد از عمل زیبایی ۳ ساعته! + عکس

تحلیل روانشناس روس از راز ازدواج مکرون

مهم ترین موضوعی که در این زمینه رسانه ها را به خود مشغول کرده است، اختلاف سنی ۲۴ سالۀ ماکرون با همسرش است.

"آلنا کولیسووا" روانشناس روسی دربارۀ علت گرایش ماکرون یا هر جوان دیگری به ازدواج با زن مُسن گفت: این مساله، ریشه در دوران کودکی شخص دارد.

وی افزود: وقتی پسر، به راهنمایی های مادر و افزایش دیدارهایش با او نیازمند است، اما مادر این نیاز پسر را برآورده نمی کند، پسر این نیاز را از طریق یافتنِ مادرِ جایگزین برآورده می سازد.

آلنا خاطر نشان کرد: پسر، مادرِ جایگزین را از دو طریق پیدا می کند، یا یکی از دوستان مادرش را برای این نیاز در نظر می گیرد یا به یکی از معلمان مونث اش پناه می برد. در این شرایط، وقتی پسر بزرگ می شود و نیاز به ازدواج پیدا می کند، به سمت داشتن همسری آموزش دهنده گرایش می یابد.

این روانشناس روسی در ادامه گفت: در چنین شرایطی، همسرِ راهنمایی کننده، نه تنها در داخل منزل، بلکه در خارج از منزل نیز مدیریت زندگی مرد را به عهده می گیرد و در این گونه موارد، زنی که مسن تر از شوهرش باشد، از نفوذ بسیار زیادی بر او برخوردار می شود.

به نوشتۀ وبگاه الیوم السابع، همسر مکرون که "بریژیت" نام دارد، در حالی که متأهل و معلمِ ادبیاتِ فرانسه بود، با مکرون که ۱۵ سال بیشتر نداشت، آشنا شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها