رئیس رژیم صهیونیستی: خطر کرونا جدی است

کد خبر: 983222

رئیس رژیم صهیونیستی خطر ویروس کرونا را جدی توصیف کرده و از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواست تا در خانه بمانند.

رئیس رژیم صهیونیستی: خطر کرونا جدی است

باشگاه خبرنگاران جوان: «رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواسته تا در خانه بمانند.

ریولین ضمن بیان این مطلب که خطر ویروس کرونا جدی است از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواسته تا در خانه بمانند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

در همین حال وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز با اتخاذ تدابیری جدید، از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواسته تا به جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آزمایش تشخیص کرونا از رانندگان در مسیر‌ها نیز به زودی در سرزمین‌های اشغالی اجرا می‌شود.

در حال حاضر با ابتلای ۲۶ نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار افراد مبتلا در سرزمین‌های اشغالی به ۳۲۴ نفر افزایش یافته است.

شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شده و اکنون به ۱۶۳ کشور و منطقه سرایت پیدا کرده است.

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان به ۱۸۹ هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافته و ۷۵۱۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. حدود ۸۱ هزار نفر از افراد مبتلا نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

لیبرمن: سیاست نتانیاهو در رابطه با کرونا اسرائیل را نابود می‌کند آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» نتانیاهو را به ناتوانی در مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

به نقل از جروزالم پست، آویگدور لیبرمن انتقادات تندی را علیه بنیامین نتانیاهو در رابطه با سیاست او در رابطه مبارزه با ویروس کرونا مطرح کرده است.

لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»، نتانیاهو را به دلیل عدم اجرای سیاست مناسب در رابطه با شیوع کرونا متهم کرده و این را هم گفته که رژیم صهیونیستی در آستانه یک «سقوط کامل» قرار دارد.

وی البته طی سخنانی تمام مشکلات رژیم صهیونیستی طی یک دهه گذشته را متوجه نتانیاهو کرده و این را هم گفته که: «چه کسی مسئول امشکلا کنونی است؟ چه کسی برای یک دهه گذشته نخست‌وزیر اسرائیل بوده است؟»

لیبرمن در ادامه اعتراضات خود به نتانیاهو که در پیامی فیس بوکس منتشر شده، تاکید کرده: «مردی به نام بنیامین نتانیاهو که در حال حاضر نخست‌وزیر ماست به جای یک حرکت شجاعانه، ما را به سمت فروپاشی سوق می دهد».

لیبرمن در ادامه افزود: «اقدامت نتانیاهو نمی تواند نه ویروس کرونا و نه بحران اقتصادی را حل نمی کند».

لیبرمن متحد سابق نتانیاهو بود اما در پی اختلافات حزبی، از ائتلاف حزب لیکود خارج شد تا یک بن‌بست سیاسی را خلق کند. در پی شیوع سریع ویروس کرونا در اراضی اشغالی فعالیت های تجاری در این رژیم تا پنچ هفته متوقف شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها