هلند به دانش‌آموزان نیازمند لپ تاپ هدیه می‌کند

کد خبر: 988368

شهر لاهه در هلند، به خانواده‌هایی با حداقل درآمد، لپ‌تاپ‌هایی ارائه می‌کند تا کودکان در روزهای کرونایی، دسترسی یکسان برای تحصیل در فضای مجازی داشته باشند.

هلند به دانش‌آموزان نیازمند لپ تاپ هدیه می‌کند

خبرگزاری ایسنا: شهر لاهه در هلند، به خانواده‌هایی با حداقل درآمد، لپ‌تاپ‌هایی ارائه می‌کند تا کودکان در روزهای کرونایی، دسترسی یکسان برای تحصیل در فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش نیوز، مقامات در شهر لاهه به همراه رابوبانک (شرکت خدمات مالی هلندی) 330 لپ‌تاپ را در بین خانواده‌های کم‌درآمد هدیه کردند.

هدف از این طرح، این است که هر کودک ساکن این شهر با توجه به محدودیت‌های ناشی از کروناویروس بتواند در کلاس‌های آنلاین شرکت کند.

آموزش، حق جهانی است

با شیوع کروناویروس، مدارس مجبور شدند تا به‌سرعت تعطیل شوند و دانش‌آموزان به‌صورت ناگهانی خانه‌نشین شدند و ادامه آموزش به‌صورت مجازی ادامه یافت، پس ارائه نیازهای آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند، یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

با توجه به تعطیل‌شدن مدارس در بسیاری از کشورهای جهان بر اثر بیماری کووید- 19، دسترسی به کلاس‌ها به‌صورت آنلاین فراهم‌شده است، البته این کلاس‌ها برای همگان در دسترس نیست، زیرا برخی از آنها امکاناتی برای دسترسی به فضای آموزش آنلاین، نظیر رایانه یا لپ‌تاپ ندارند.

ازاین‌رو، در شهر لاهه سعی شده است تا این تساوی آموزشی و حقوق برابر برای همه اعمال شود.

مقامات محلی 230 لپ‌تاپ تهیه کردند و ربوبانک هم 100 لپ‌تاپ دیگر را به این مجموع اضافه می‌کند.

این دستگاه‌ها به خانواده‌ها ارائه می‌شود تا مجبور نباشند از خانه بیرون بروند و سلامتی آنان به خطر بیفتد.

در حدود 500 رایانه و لپ‌تاپ به خانواده‌های نیازمند لاهه تحویل داده‌شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها