مرگ ۴۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

کد خبر: 988457

دولت ایتالیا از فوت ۴۸۲ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مرگ ۴۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه خبری الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز شنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 482 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته‌اند.

اگرچه با احتساب آمارهای جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون از 23 هزار نفر عبور کرده، اما نکته امیدوارکننده آمارهایی که امروز شنبه از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا منتشر شده این است که بار دیگر شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به کمتر از 500 نفر در یک روز رسیده است؛ اتفاقی که طی چهار هفته اخیر تنها یک بار رخ داده بود.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور را نیز حدود 176 هزار نفر اعلام کرده است که وضعیت 2733 نفر از آنها وخیم گزارش شده است که این رقم نیز در مقایسه با روزهای گذشته کاهش محسوسی نشان می‌دهد.

طی 24 ساعت گذشته 3491 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا افزوده شده است که این مسئله نیز از کاهش نسبی شیب شیوع بیماری در این کشور حکایت دارد؛ روندی که البته از چند روز قبل آغاز شده است.

ایتالیا در حال حاضر از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا در رتبه دوم جهان و از لحاظ تعداد مبتلایان در رتبه سوم جهان قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها