وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مخالفان نتانیاهو پیوست

کد خبر: 993553

نفتالی بنت اعلام کرد به دلیل آنکه نخست‌وزیر فعلی این رژیم، او و حزبش را در کابینه ائتلافی نپذیرفته است به جمع مخالفان او می‌پیوندد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مخالفان نتانیاهو پیوست

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس حزب یامینا، گفت به دلیل اختلاف بر سر پاره‌ای از مسائل با بنیامین نتانیاهو، نخست‎وزیر فعلی و رئیس حزب لیکود، قصد دارد به مخالفان او بپیوندد.

بنت گفت کابینه ائتلافی نتانیاهو برای حزب یامینا سه سمت پایین پیشنهاد داده که او آن‌ها را رد کرده است، زیرا او می‌خواهد بر مسائلی که این رژیم با آن روبه‌رو است از جمله شیوع کرونا تاثیر جدی داشته باشد. او گفت حتی برنامه‌ای برای مقابله با موج دوم کرونا ارائه داده است.

بنت که در یک نشست خبری آنلاین سخن می‌گفت به نتانیاهو هشدار داد «چنانچه از یک متحد سیاسی خود دست بکشد دیگر نباید در مواقع نیاز به (حزب) یامینا امیدی داشته باشد.» او تاکید کرد قصد دارد یک «اپوزیسیون سخت» در مقابل نتانیاهو باشد و در موضوعاتی مانند الحاق کرانه باختری، ایران، شیوع کرونا و اقتصاد او را تحت فشار قرار خواهد داد.

او ابراز تاسف کرد که نتانیاهو وزارت بهداشت را در کابینه ائتلافی که قرار است پنجشنبه مراسم تحلیف آن برگزار شود به او واگذار نکرد. بنت گفت «ائتلاف احزاب راست برای همیشه نابود شده است.»

او در ادامه اضافه کرد نتانیاهو و بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید، اکنون که ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی شیوع پیدا کرده است از «وزارت بهداشت فراری هستند. گویی این یک طاعون است.» آن‌ها قصد ندارد به طور جدی با ویروس کرونا مقابله کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اضافه کرد از تشکیل دولت فلسطینی حمایت نمی‌کند و اگر طرحی که نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری ارائه می‌دهد شامل چنین دولتی نباشد از آن حمایت خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها