آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در جهان

کد خبر: 993763

آمار جانباختگان کرونا در اسپانیا با فوت ۱۷۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲۶۹۲۰ نفر رسید.

آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در جهان

خبرگزاری مهر: وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره اسپانیا نوشت: شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در اسپانیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ مورد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش وبگاه وُرلد میترز، بر این اساس تعداد جانباختگان بر اثر کرونا دراین کشور به ۲۶ هزار و ۹۲۰ نفر افزایش یافته است.

مطابق با امار اعلامی از سوی این وبگاه، با افزایش ۱۰۳۲ مبتلا در یک روز اخیر در اسپانیا، شمار مبتلایان هم به ۲۶۹ هزار و ۵۲۰ نفر افزایش یافته است.

مقامات اسپانیا پس از کاهش نسبی آمار مبتلایان و مرگ و میر از چند روز پیش ورزش و گردش در خارج از خانه ها را در ساعات معینی آزاد اعلام کردند.

دولت این کشور نیز اعلام کرده که وضعیت فوق العاده را که از ۱۴ مارس اعلام شده تا ۲۳ می جاری تمدید خواهد کرد؛ اما شرایط و محدودیت های آن تاحدودی تعدیل خواهد شد.

افزایش آمار مبتلایان در عمان/ ثبت حدود هزار مبتلای جدید در کویت منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در عمان و کویت خبر دادند.

به نقل از العهد، وزارت بهداشت عمان امروز سه شنبه از ثبت 148 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر خبر داد.

با ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا، آمار کل مبتلایان تا امروز به 3721 نفر رسیده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت کویت از ثبت 991 مورد جدید ابتلا طی 24 ساعت گذشته و البته جان باختن 10 نفر دیگر خبر داد.

با ثبت این موارد جدید، آمار مبتلایان به کرونا تا امروز سه شنبه در کویت به 9286 رسیده است.

آمار مبتلایان در مناطق اشغالی به ۱۶۵۲۶ نفر رسید وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۶۵۲۶ نفر رسید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه ای اعلام کرد: با ثبت 28 مورد جدید، شمار کل مبتلایان به کرونا به 16526 نفر و با ثبت چهار مورد مرگ و میر جدید شمار کل مرگ و میرهای ناشی از این ویروس به 258 مورد رسید.

این بیانیه افزود: حال 52 نفر از مبتلایان متوسط و 67 نفر خطرناک است و 57 نفر دیگر نیز با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشند.

شمار افراد مبتلا به کرونا در قزاقستان به 5279 نفر رسید

وزارت بهداشت قزاقستان از افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا و نیز بهبود یافته در قلمرو این کشور خبر داد. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در قزاقستان افزایش یافت.

بنابر گزارش وزارت بهداشت قزاقستان، تعداد افراد مبتلا در این کشور تا بعد از ظهر امروز به 5279 نفر و افراد بهبود یافته به 2108 نفر رسیده است.

در سراسر قزاقستان از روز های اول شناسایی نخستین موارد ابتلا به کرونا و تا به حال 32 مورد فوت ثبت شده است.

11 می بعد از 56 روز به دستور رئیس جمهور قزاقستان وضعیت فوق العاده در سراسر این کشور لغو شد، اما محدودیت های مربوط به قرنطینه باقی مانده و با توجه به بهبود وضعیت در هر یک منطقه برداشته می شوند.

شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۲۹۲۵ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز سه شنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز سه شنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱۱ نفر دیگر در عربستان کرونا گرفتند که با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۲۹۲۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان بیان کرد: طی ساعات گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از کرونا داشته ایم که مجموع فوتی های ناشی از کرونا در عربستان به ۲۴۶ مورد رسید.

محمد العبد العالی از بهبودی ۲۵۲۰ نفر دیگر هم خبر داد تا شمار بهبود یافتگان در این کشور به ۱۵۲۵۷ نفر برسد.

وی مبتلایان جدید را از مکه مکرمه، ریاض، جده، مدینه منوره، الهفوف، دمام، الخبر، المجمعه، الجبیل، تبوک، ظهران، قرعه، حزم الجلامید، قطیف، بیش، طائف، حائل، الخرج، نجران، خمیس مشیط، وادی الدواسر، صفوی، حوطه بنی تمیم، الدلم، الدرعیه، محایل عسیر، حفر الباطن، القنفذه، بقیق، بریده، عقله الصقور، سبت العلایه، رابغ، المظیلف، نمره، سکاکا، القریات، شقرا و حریملاء دانست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها