وزارت کشور تصمیمی برای تعطیلی بوستان‌ها نگرفته است

پایانِ باز سریال بوستان‌ها!

کد خبر: 1282560

بوستان‌ها در روز 13 فروردین باز است یا بسته؟ پاسخ به همین پرسش ساده حالا تبدیل به محل اختلاف‌های بسیاری شده است و البته در این میان تناقض گفته‌های برخی از مسئولین دلیل این مخالفت‌هاست. در حالی که وزارت کشور هنوز تصمیمی در این باره نگرفته بود فرماندار قزون بر اساس آن چه او «دستور بالادستی» خوانده حکم به بسته بودن بوستان‌ها داده است.

پایانِ باز سریال بوستان‌ها!

ابتدا خبرگزاری صدا و سیما خبر از بسته شدن پارک‌ها می‌دهد. سپس وزارت کشور خبر را تکذیب می‌کند و از آن سو، فرماندار قزوین می‌گوید بر اساس "دستور العمل بالادستی" و "همراه با تمامی استان‌های کشور" پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در این روز تعطیل خواهند بود! ماجرا که کمی پیچیده می‌شود احمد وحیدی وزیر کشور با انتشار توئیتی در فضای مجازی هشدار می‌دهد که در رابطه با بسته بودن بوستان‌ها «مراقب توطئه دشمنان باشیم»

وزیر کشور می‌گوید در وزارت کشور هیچ تصمیمی برای تعطیلی بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین گرفته نشده است.

احمد وحیدی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» درباره تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین نوشت: «مردم فهیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت اسلامی یک پیوند دیرینه دارد. در وزارتخانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مواظب توطئه دشمنان باشیم.» 

شنبه ۱۲ فروردین ماه، خبری با موضوع تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در روز سیزدهم فروردین ماه -به دلیل همزمانی با شهادت امام علی (ع)- تا یک ساعت پیش از اذان مغرب به دستور وزارت کشور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها