ماجرای خودکشی خانوادگی در میناب +عکس

کد خبر: 1000152

شایعه خودکشی خانوادگی در میناب سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده که صحت ندارد.

ماجرای خودکشی خانوادگی در میناب +عکس
خبرگزاری فارس: پس از مطرح شدن ماجرای خودکشی یک کارگر شرکت ملی نفت در روزهای گذشته، شایعه قدیمی با همین موضوع برای افزایش حس ناامنی در ایران منتشر شد.

برخی به تازگی(۱۰ ژوئن ۲۱ خرداد) با انتشار فیلم کوتاه و دلخراشی مدعی شدند: «پدری در شهرستان میناب به دلیل مشکلات مالی سه فرزند خود را به دارآویخت»

علاوه براین که علی صالحی، رییس دادگستری استان هرمزگان و همچنین محمد احمدی فرماندار شهرستان میناب این شایعه را رد کردند، بررسی‌ها نشان می‌دهد اصلا این تصاویر مربوط به ایران نیست و چند هفته پیش کاربران خارجی آن را منتشر کردند.

نکته قابل تامل برانگیز اینجاست که همین شایعه در ۳۰ اردیبهشت (۱۹ می) نیز پس از یک حادثه تلخ در کشورمان در فضای مجازی منتشر شده بود تا وسعت این اتفاقات را زیاد نشان دهد.

سال گذشته و در زمان گرانی حامل های سوخت نیز شایعه «خودکشی جوان مینابی بدلیل گرانی بنزین» منتشر شده که مشخص شد که موضوع خودکشی در بین نبود و فرد مذکور معتاد بوده و نمرده است.

هرچند که وجود یک مورد آمار خودکشی هم در کشورمان بسیار تلخ و ناگوار است اما بد نیست که بداانیم کشورمان در آمار خودکشی در رده ۱۴۹ جهان قرار دارد و بسیاری از کشورهای پیشرفته و مرفه آمار به شدت بدتری نسبت به ایران دارند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها