تبانی برخی دلالان برای درج قیمت‌های کذایی مسکن

کد خبر: 1002284

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از تبانی برخی افراد سودجو و دلال خبر داد که در فضای مجازی اقدام به درج قیمت‌های کذایی مسکن می‌کردند.

تبانی برخی دلالان برای درج قیمت‌های کذایی مسکن

خبرگزاری تسنیمسرهنگ داوود معظمی گودرزی درباره ادامه عدم درج قیمت در سایت‌های مربوط به خرید و فروش مسکن، اظهار کرد: در مباحث مربوط به فضای مجازی و آنچه در شرف وظایف پلیس فتا است، اقدامات خود را برای ارتقاء امنیت اقتصادی و جلوگیری از اختلال در روند عرضه و تقاضا را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ افزود: با توجه به تماس‌های مکرر مردمی و مستندات موجود مبنی بر درج قیمت‌های کذایی مسکن توسط دلالان در فضای مجازی و افراد سودجو و تبانی برخی باند‌ها در این رابطه، همچنین ایجاد جو روانی، با هماهنگی با مقام قضائی و تأکید دادستان محترم تهران، به این سایت‌ها که بستر انتشار قیمت‌های خرید و فروش مسکن بودند، ابلاغ کردیم از درج قیمت‌ها در سایت‌های خود جلوگیری کنند.

این مقام انتظامی درباره درج مجدد قیمت‌های مربوط به رهن و اجاره در سایت‌های فعال در این حوزه، گفت: از ابتدا بحثی درباره عدم درج قیمت رهن و اجاره وجود نداشت و مربوط به درج قیمت خرید و فروش مسکن بود که این کار با تبانی برخی افراد انجام می‌شد و مستنداتی نیز در این رابطه به دست آوردیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها