حادثه در مترو تهران/واگن‌های مترو از خط خارج شدند

کد خبر: 1005504

دو واگن قطار مترو از ریل در تهران خارج شد.

حادثه در مترو تهران/واگن‌های مترو از خط خارج شدند

رکنا: خروج دو واگن قطار مترو از ریل در نزدیکی ایستگاه شهدا خط ۶ هم اکنون رخ داده و نیروهای امدادی در حال تخلیه مسافران هستند. خط ۶ مترو تهران متوقف شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت:یک رام از قطار مترو تهران در ساعت ۱۹:۵۰ دچار نقص فنی و در پی آن خط ۶ متوقف شد.

با اتوبوسرانی هم برای جابجایی مسافران این قطار هماهنگی به عمل آمد و به زودی نقص فنی رفع می شود. سرویس دهی مترو در خط 6 امشب امکان ندارد

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، ضمن عذرخواهی از تمامی شهروندان و مسافران مترو، اعلام کرد، به علت نقص فنی پیش آمده برای یکی از قطارها حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین علیه‎السلام و میدان شهدا، سرویس‌دهی در این خط تا پایان ساعت بهره‌برداری امشب میسر نیست.

سرویس دهی در خط ۶ مترو متوقف شد

به علت نقص فنی یکی از قطارها سرویس دهی در خط ۶ متروی تهران تا پایان ساعت بهره برداری امشب متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهش از تمامی شهروندان و مسافران مترو به اطلاع می‌رساند به علت نقص فنی پیش آمده برای یکی از قطارها در ساعت ۱۹:۵۰ روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا سرویس دهی در این خط تا پایان ساعت بهره برداری امشب میسر نمی‌باشد.

با عنایت به هماهنگی انجام شده با شرکت اتوبوسرانی از تمامی مسافران می‌خواهیم از این وسیله برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند. خوشبختانه در این اتفاق هیچیک از مسافران محترم متروی تهران آسیب ندیده‌اند.

این خبر تکمیل می شود ...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها