حریق ساختمان مسکونی ۵ طبقه در سعادت آباد +تصاویر

کد خبر: 1008517

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات آتش سوزی یک واحد آپارتمان در سعادت آباد توضیحاتی داد.

حریق ساختمان مسکونی ۵ طبقه در سعادت آباد +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۷ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه یک مرداد ماه) یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در سعادت آباد، میدان فرهنگ به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد که به سرعت سه ایستگاه به همراه تجهیزات و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

او افزود: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه بود که در طبقه منفی یک (پارکینگ)، یک اتاق کوچک دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: آتش در حال سرایت به خودرو‌ها و بخش‌های دیگر بود که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش آن، ۱۶ نفر از ساکنان را از طریق نردبان و راه پله به همراه تجهیزات تنفسی از ساختمان خارج کردند.

ملکی با اشاره بر اینکه حادثه تلفات جانی و مصدومیتی نداشته است، گفت: همه ساکنان ساختمان به منطقه امن منتقل شدند و برای اطمینان از سلامتشان، به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او تأکید کرد: شهروندان اگر قصد دارند یک اتاقی را برای سرایداری در نظر بگیرند، باید از ایمنی آن بخش همچون سایر بخش‌ها اطمینان کامل داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها