تصادف ١۴ خودرو در تهران به دلیل ریختن ضایعات مرغ

کد خبر: 1010093

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای ۱۴ دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

تصادف ١۴ خودرو در تهران به دلیل ریختن ضایعات مرغ

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای ۱۴ دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٠:٢٧ دقیقه بامداد روز جاری حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی میدان معلم به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۱۴ به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که ۱۴ دستگاه خودرو از انواع خودرو‌های سواری، با یکدیگر برخورد کرده بودند که برخی برخورد‌ها شدیدتر و منجر به خسارات بیشتری شده بود.

ملکی افزود: دو خانم و یک آقا دچار مصدومیت شده بودند که پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند.

وی گفت: محل ایمن سازی و خودرو‌ها محلی امن منتقل شدند. دو خانم نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی تاکیدکرد: البته تعداد خودرو‌های تصادفی از این تعداد بیشتر بود، اما برخی خودشان توافق کردند و از محل رفتند.

وی با بیان اینکه عوامل انتظامی و شهرداری نیز در محل حضور داشتند، گفت: بررسی‌ها مشخص کرد که ریختن مقداری ضایعات مرغ احتمالا به دلیل حمل غیر اصولی آن باعث شده که معبر لغزنده شود. همین موضوع باعث برخورد خودرو‌ها شده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها