۵ متهم پرونده پتروشیمی همچنان متواری هستند

کد خبر: 1013070

«۵ متهم پرونده متواری هستند» این بخشی از اظهارات صبح امروز سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی است.

۵ متهم پرونده پتروشیمی همچنان متواری هستند

باشگاه خبرنگاران جوان: «۵ متهم پرونده متواری هستند» این بخشی از اظهارات صبح امروز غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت متهمان متواری پرونده پتروشیمی است.

اسماعیلی گفت: این افراد خارج از کشور هستند؛ ۳ نفر از آن‌ها قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند و یک نفر آقای شریفی نیک نفس در زمانی که پرونده در دادسرا بوده خارج شده است، آن زمان وی ممنوع الخروج نبوده و آقای علی اشرف ریاحی هم ممنوع الخروج بوده و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم با پلیس بین‌الملل انجام شده است و فعلا عدم حضور آن‌ها در پرونده خللی وارد می‌کند و اگر حکمی صادر شد، از اموال داخل کشور آن‌ها استیفا می‌شود.

گفتنی است؛ پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام روز گذشته برگزار شد و قاضی مسعودی مقام راجع به این پرونده گفت: اینکه پول دیگران جای دیگر مصرف شود، قابل قبول نیست و هر شخصی هر میزانى وجه برده، باید برگرداند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها