جزئیات شهادت مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز

کد خبر: 1015387

درپی شهادت یکی از ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز با مجرمان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگاه قضایی خواست تا هرچه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند.

جزئیات شهادت مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز

خبرگزاری ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت حامد ضابط که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد گفت: این شهید عزیز ما پنج شنبه شب گذشته، ایثارگرانه و مخلصانه و در راه دفاع از نظم و امنیت جامعه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند، گفت: برهم زدن امنیت یکی از برنامه‌های اصلی دشمن در کشورماست. دشمن خود را داعیه‌دار مردم و اقشار مستضعف می‌داند، اما به دنبال ایجاد اخلال در نظم از نقطه صفر مرزی تا پایتخت است. دشمنان ما نمی‌دانند که ما با تمام توان و با تمام وجود از نقاط صفر مرزی تا قلب شهر‌ها را حفاظت می‌کنیم و پای تامین امنیت مردم ایستاده‌ایم.

رحیمی شهید «حامد ضابط» را ماموری وظیفه شناس و فداکار توصیف کرد و گفت: شهید ضابط، حدود یک هفته پیش باید به شهادت می‌رسید، او سارقی که یک کودک را به گروگان گرفته بود، دستگیر کرد و جان خود را برای حفظ جان آن کودک به خطر انداخت. پنجشنبه شب نیز او برای دستگیری یک قاچاقچی و مجرم وارد عمل شده بوده که این قاچاقچی که بالغ بر پنج بار به زندان رفته و تحت تعقیب نیز بود، زمانی که عرصه را برخود تنگ دید با سرعت تمام در یک مسیر، دنده عقب آمده و همکاران من را زیر گرفت که متاسفانه منجر به شهادت «حامد ضابط» و مصدومیت یک مامور دیگر شد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این افراد جری و وقیح شده‌اند، اظهارکرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم که قاطع‌تر با این افراد برخورد کند. متاسفانه در مواردی هزینه جرم و جرایمی که مجرمان مرتکب می‌شود برابر نیست و مجرمین وقیح شده‌اند. این مجرم در حالی که می‌توانست به راحتی فرار کند، با سرعت دنده عقب گرفت و مامور پلیس را به شهادت رساند. البته که ما از این موضوعات نمی‌ترسیم و هیچگاه از مسیر تامین امنیت مردم و خادمی ملت کوتاه نمی‌آییم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهید ضابط کمتر از شش ماه بود که با مجموعه نیروی انتظامی همکاری داشت، گفت:، اما همین شش ماه خدمت او سراسر جانفشانی و خدمت بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها