محاکمه متهمان پرونده سکه ثامن به کجا رسید؟

کد خبر: 1017703

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: ۲۴ آبان ماه جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف سوم و چهارم پرونده سکه ثامن در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری دو تهران برگزار می‌شود.

محاکمه متهمان پرونده سکه ثامن به کجا رسید؟

خبرگزاری ایلنا: رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن، در خصوص آخرین اطلاعات مربوط به پرونده سکه ثامن، اظهار کرد: وقت رسیدگی به اتهامات متهم ردیف سوم و چهارم پرونده که از طراحان سایت سکه ثامن بودند، در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری دو تهران تعیین شد و ۲۴ آبان ماه جلسه رسیدگی است.

وی افزود: در مرحله دادسرا نسبت به این دو متهم قرار منع تعقیب صادر شده بود و به وکالت از موکلان و شکات پرونده نسبت به قرار منع تعقیب اعتراض کردم، دادگاه اعتراض را پذیرفت و قرار منع تعقیب را نقض کرد و دستور جلب به دادرسی را صادر کرد.

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن بیان کرد: نهایتاً پرونده در خصوص متهم ردیف سوم و چهارم که طراحان سایت هستند، آماده برگزاری جلسه رسیدگی است، وقت تعیین شده ۲۴ آبان ماه است و نکته قابل توجه این است که، چون تعداد شکات حدود سه هزار نفر است، دادگاه تأکید کرده که جهت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت کنونی بیماری کرونا نیازی به حضور شکات در جلسه رسیدگی نیست و حضور وکیل شکات در جلسه کفایت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها