دلیل حادثه انفجار دیروز نسیم شهر چه بود؟

کد خبر: 1019686

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درپی دیدار خود از محل انفجار نسیم شهر آخرین جزییات این حادثه را تشریح کرد.

دلیل حادثه انفجار دیروز نسیم شهر چه بود؟

خبرگزاری ایسنا: محمد تقی زاده در تشریح جزییات حادثه انفجار نسیم شهر گفت: علت اصلی حادثه در دست بررسی است، اما دلیل انفجار، کپسولی بوده که در یک باطری سازی وجود داشته که این کپسول تحویل عوامل انتظامی شده تا علت حادثه بررسی شود.

وی افزود: بر اثر انفجار این کپسول مغازه باطری سازی تخریب شده و خود باطری ساز نیز متاسفانه فوت کرده است و دو مغازه مجاور نیز که یکی از آن‌ها جلوبندی سازی خودرو بوده تخریب شده اند. بیشتر مصدومین حادثه آسیب‌های سطحی داشتند که به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: خسارت به ساختمان‌های مجاور جزئی و در حد شکستن شیشه بود؛ در حقیقت طبقات بالایی مغازه باطری سازی خسارت در حد ترک بر روی دیوار‌ها بوده که برای اطمینان تخلیه شدند، اما در سایر ساختمان‌های مجاور خسارت وارده در حد شکستن شیشه‌ها بوده است که برآورد ریالی خسارت‌ها امروز انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه خسارت جدی به دو مغازه وارد شده است، افزود: اینکه در خبر‌ها اعلام شد در این حادثه خودرو‌ها آسیب دیدند تنها خودرو‌های عبوری بوده اند که در حد شکسته شدن شیشه و بر اثر پرتاب ترکش‌های ناشی از انفجار آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: این حادثه در روز جمعه و تعطیل اتفاق افتاده و مغازه‌های مجاور نیز تعطیل بودند لذا خوشبختانه خسارت‌های جانی و مالی کمتری حادث شده چرا که اگر درون مغازه‌های مجاور خودرو و افراد برای اخذ خدمات خودرویی حضور داشتند شاید خسارت‌های جبران ناپذیر بسیار بیشتری در این حادثه مشاهده می‌کردیم.

تقی زاده تاکید کرد: بر همین اساس تمامی کارگاه‌ها و مغازه‌های ارائه کننده خدمات خودرویی (تعمیرگاه ها) به ویژه آن دسته که در نزدیکی بافت مسکونی قرار دارند باید به موارد ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها