نجات معجزه‌آسای پسر جوان پس از سقوط به چاه +تصاویر

کد خبر: 1021057

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از سقوط یک پسر جوان به چاهی با عمق ۳۰ تا ۳۵ متر خبر داد و گفت: این فرد به لطف خدا و با تلاش آتش‌نشانان بدون آسیب‌دیدگی جدی از چاه خارج شد.

نجات معجزه‌آسای پسر جوان پس از سقوط به چاه +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سید جلال ملکی با اعلام خبر سقوط کارگر به عمق ۳۵ متری چاه و نجات معجزه‌آسای وی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۶ امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان آذربایجان، نرسیده به خیابان اردیبهشت به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه یک ساختمان درحال تخریب برای ساخت بنای جدید بود که در قسمت حیاط آن یک چاه به عمق ۳۰ تا ۳۵ متر حفر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این چاه خشک و ظاهراً برای آزمایش خاک حفر شده بود که یک جوان حدوداً ۲۲ ساله که در محل حادثه فعالیت می‌کرد، حین عبور از حیاط به دلیل بی‌احتیاطی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

ملکی عنوان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و فرد نجات‌گر آتش‌نشان با تجهیزات کامل وارد چاه شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: شاید همه گمان کنند که احتمال مرگ یک فرد پس از سقوط به اینچنینی چاهی بسیار بالا باشد، اما به لطف خدا و تلاش آتش‌نشانان این فرد درحالیکه آسیب بسیار کمی دیده بود، از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که شخص آسیب‌دیده حین انتقال به سطح زمین و در میانه‌های عمق چاه، از آتش‌نشانان خواست کفش و تلفن‌همراه وی را از نیز از انتهای چاه به سطح زمین منتقل کنند که آتش‌نشانان با رفتن مجدد به عمق چاه کفش و تلفن‌همراه این شخص را نیز پیدا کرده و به وی تحویل دادند.

ملکی با اشاره به اتمام این عملیات در ساعت ۱۱:۳۰ متذکر شد: در پروژه‌های ساختمانی باید در صورت وجود چاه، دهانه آن پوشیده شده باشد و افرادی که در محل حادثه فعالیت دارند، حتماً از وجود چاه باخبر باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها