کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور

کد خبر: 1022165

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه مرزبانان قاطعانه با نقض کنندگان حریم مرزی برخورد می‌کنند، از کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور طی شش ماه اول سال جاری در کشور خبر داد.

کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور

خبرگزاری ایسنا: سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران استان، هوشمند سازی مرز را از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و گفت: بایستی از ظرفیت‌های الکترونیک، اپتیکی و فناوری‌های نوین جهت پایش مرز‌های کشور بیشتر بهره ببریم تا تعداد نیروی انسانی را کاهش دهیم و با پایش تصویری مرز، استحکامات مرزی را تقویت و امنیت پایدار را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ناامنی مرز‌ها خط قرمز نیروی انتظامی است، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند: "مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است"، بنابراین نباید کسی به حریم و مرز‌های کشور تعدی و تعرض کند و با هر فرد قانون شکنی که حریم مرز‌های ایران اسلامی را نقض کند، برخورد خواهد شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر در مرز‌های کشور اشاره و تصریح کرد: طی شش ماه گذشته، مرزبانان ما موفق به کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های کشور شدند و این امر افزایش ۹۴ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مرزی نسبت به سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی داشته است، گفت: در مرز‌های استان خراسان رضوی نیز از ابتدای سال جاری بیش از ۷ تن مواد مخدر کشف شده که این مقدار ۶۳ درصد بیشتر از مقدار کشفیات در سال گذشته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه مرز‌های استان خراسان رضوی از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: معتقدیم که مرز‌های استان با وجود مرزبانان غیور و تلاش‌های شبانه روزی آنان مرز‌های مستحکمی است. مرز‌ها با ایثار و غیرت وصف ناشدنی مرزبانان مدیریت و کنترل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات طاقت فرسای سردار "ماشااله جان نثار" قدردانی می‌کنم و برای سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزبانی استان آرزوی موفقیت و سربلندی در پاسداری از کیان ایران اسلامی در مرز‌های شرقی کشور را دارم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها