دختری که سخاوت نامزدش را با ۲۳ مهمان محک زد! +عکس

کد خبر: 1028305

ماجرای دختری چینی که ۲۳ نفر را به رستوران دعوت کرد تا سخاوت نامزد خود را آزمایش کند، در فضای مجازی خبرساز شده است.

دختری که سخاوت نامزدش را با ۲۳ مهمان محک زد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: یک دختر چینی با دعوت تعدادی زیادی از بستگان خود به رستوران سعی کرد تا سخاوت نامزد خود را محک بزند و سرانجام مجبور به پرداخت صورتحسابی به مبلغ حدود ۲۸۰۰ دلار شد.

این دختر ۲۳ ساله که نام او فاش نشده است با معشوق خود قرار داشت و بدون اینکه به او بگوید ۲۳ نفر از اعضای خانواده و اقوام خود را به مهمانی دعوت کرد. اما پس از آنکه آن مرد جوان صورت حساب را دید تعجب کرده و درخواست دختر را رد کرد.

عاقبت دختری که سخاوت نامزدش را با دعوت ۲۳ مهمان محک زد!

روزنامه محلی Taizhou Evening News در چین اظهار داشت: این دختر اخیراً با نامزدش به نام لیو ۲۹ ساله در استان ژجیانگ در شرق چین قرار ملاقات گذاشته است، بر اساس این گزارش، تاریخ این تصمیم توسط مادر این مرد جوان تعیین شده است، زیرا وی نگران مجرد بودن پسرش بوده است.

قبل از جلسه، لیو پیشنهاد کرد که هزینه وعده‌های غذایی را بپردازد، با این فرض که یک شام رمانتیک برای دو نفر باشد، اما وقتی دید که قرار ملاقاتش با این دختر بدون اطلاع قبلی و با حضور بیش از بیست نفر از بستگان به یک ضیافت تبدیل می‌شود، تعجب کرد.

عاقبت دختری که سخاوت نامزدش را با دعوت ۲۳ مهمان محک زد!

این دختر بعداً به رسانه‌های چینی گفت که می‌خواهد آزمایش کند که آیا نامزد او آنقدر سخاوتمند است که بتواند برای یک مهمانی ۲۳ نفره هزینه کند یا خیر؟! پس از لذت بردن از ضیافت مجلل، دختر و خانواده اش پس از دیدن قبض لیو از رستوران، شوکه شدند.

به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، این تاریخ با عدم آزمایش سخاوتمندی لیو پایان یافت و دختر مجبور شد خود قبض را پرداخت کند و بعدا توافق شد که آقای لیو ملزم به پرداخت بخشی از وعده غذایی شود و بقیه را بین دختر و بستگانش تقسیم کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها