مرگ مشکوک اعضای یک خانواده ۳ نفره در مشهد

کد خبر: 1028344

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد از کشف اجساد یک خانواده ۳ نفره در منزلی مسکونی در شمال شرق این شهر توسط آتش‌نشانان خبر داد.

مرگ مشکوک اعضای یک خانواده ۳ نفره در مشهد

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار داشت: امروز جمعه دوم آبان ماه ۹۹ در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر محبوسی اعضای یک خانواده در منزل مسکونی‌شان در منطقه پنج‌تن ،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۲ را به محل اعلامی در خیابان شهید بوکانی اعزام کرد.

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل با توجه به بسته بودند درب ورودی آپارتمان از طریق تراس وارد این منزل شدند که در کمال ناباوری با جسم بی‌جان ۳ نفر شامل یک زن و شوهر و یک دختر ۷ ساله که همگی از اعضای یک خانواده بودند مواجه شده که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد از فوت آن‌ها مدت‌زمانی گذشته بود.

وی یادآور شد:آتش‌نشانان پس از بررسی‌های اولیه محیط داخلی و بیرونی این منزل یکی از عوامل دخیل در فوت این ۳ نفر را گازگرفتگی با منو کسید کربن از طریق پکیج منزل احتمال داده و علت دقیقه فوت این خانواده را به نظریه پزشکی قانونی منوط دانستند.

رضایی ابراز کرد: اجساد این سه نفر با توجه به تائید فوت آنان از سوی تکنسین‌های اورژانس حاضر درصحنه به عوامل نیروی انتظامی در محل تحویل و به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارشناسان آتش‌نشانی توصیه می‌کنند شهروندان باید دقت کنند که اگر در یک‌زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علائم شوند به‌احتمال‌زیاد درخطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسیرهای جریان آزاد هوا و چک کردن لوله بخاری، پکیج، آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها