آمار فوتی‌های کرونا از صبح تا ظهر امروز در تهران

کد خبر: 1030135

استاندار تهران گفت: ۷۹ نفر از شهروندان استان تهران از صبح تا ظهر امروز یازدهم آبان ماه بر اثر کرونا فوت کرده اند.

آمار فوتی‌های کرونا از صبح تا ظهر امروز در تهران

خبرگزاری مهر:انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری استان تهران با اشاره به اینکه ایجاد و توسعه خدمات دولت الکترونیک از مفاد سند برنامه توسعه ششم کشور است که در سال ۱۳۹۳ به تصویب رسید اما به دلایل مختلف تاکنون محقق نشده است، اظهار داشت: امروز برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ناگزیر از توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد روزانه ۸۰۰ هزار نفر بوسیله حمل و نقل عمومی فقط برای خرید و کارهای غیر ضرور جابجا نمی‌شوند و تعداد قابل توجهی از آنان به قصد مراجعه به ادارات از خانه بیرون می آیند گفت: در همین راستا دولت الکترونیک می‌تواند حجم ترددهای غیر ضروری در استان تهران را کاهش دهد.

محسنی بندپی افزود: مدیران دستگاه‌ها باید با روحیه جهادی حتی در صورت جواب منفی به درخواست‌های شهروندان پاسخگوی مردم باشند و دستگاه‌های اجرایی جلسات کاری را به پایان وقت اداری موکول کنند و از وقت اداری در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان استفاده کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه با توسعه خدمات دولت الکترونیک سالانه ۱۲.۵ درصد از حجم مراجعات مردم به دستگاه‌های دولتی کاهش می‌یابد عنوان داشت: ۷۹ نفر از شهروندان استان تهران از ۸ صبح شنبه تا ۸ صبح امروز یازدهم آبان ماه بر اثر کرونا فوت کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها