سرقت مسلحانه زن جوان از همسرش!

کد خبر: 1033306

ساعت ۶:۳۰ صبح پنج مهر ماه سال ۹۷، من در اتاق خواب و همسر و فرزندم در پذیرایی خوابیده بودند که ناگهان متوجه شدم همسرم با اسلحه کلت کمری بالای سرم ایستاده است و می‌گوید جای سکه و ارزها کجا است که ...

سرقت مسلحانه زن جوان از همسرش!

خبرگزاری تسنیم: ششم مهر سال 97 مرد جوانی ضمن مراجعه به دادسرای ناحیه 34 تهران از همسرش فریبا 27 ساله و یکی از اقوام همسرش به نام سهیل 31 ساله به جرم سرقت مسلحانه با کلت کمری شکایت کرد و گفت متهمان از وی تعداد 48 قطعه سکه تمام بهار آزادی، 20 هزار دلار و 10 هزار یورو ربوده‌اند.

پرونده با موضوع سرقت مسلحانه تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفت.

شاکی در تحقیقات اولیه به کارآگاهان گفت: ساعت 6:30 صبح پنج مهر ماه سال 97، من در اتاق خواب و همسر و فرزندم در پذیرایی خوابیده بودند که ناگهان متوجه شدم همسرم با اسلحه کلت کمری بالای سرم ایستاده است و می‌گوید جای سکه و ارزها کجا است که در همین زمان متوجه شدم سهیل فرزندم را گرفته و تهدید به کشتن من و فرزندم می‌کند که با دیدن چنین شرایطی، محل نگهداری اموال را گفتم و آنها هم پس از سرقت اموال از خانه فرار کردند.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی در گام نخست تحقیقات یافتند شاکی با همسرش اختلاف شدید و از این رو سهیل نیز ارتباط نزدیک با همسرش دارد.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد فریبا و سهیل پس از سرقت به یکی از شهرهای غربی کشور گریخته‌اند که بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در نهایت مشخص شد هر دو از مرز خارج و به کشور ترکیه و سپس به آلمان گریخته‌اند.

کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی بازپرس پرونده، اطلاعات این دو مجرم را در سیستم پلیس ثبت و اعلام کردند، تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت که در مورخه هفدهم آبان ماه سال جاری پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) فریبا را بازداشت و به اداره یکم منتقل کرد.

فریبا ضمن اعتراف به سرقت به همدستی سهیل گفت: چند سال با همسرم اختلاف شدید داشتم و از آنجایی که همسرم در بازار مشغول به کار بود و همیشه با سکه و ارز سرکار داشت، تصمیم به سرقت از وی به اتفاق سهیل گرفتم، من ارتباط نزدیکی با سهیل داشتم و او همیسشه به من محبت می‌کرد.

وی ادامه داد: روز سرقت در را برای سهیل باز کردم و با اسلحه‌ای که تهیه کرده بودیم با تهدید توانستیم تعداد 48 قطعه سکه تمام بهار آزادی، 20 هزار دلار، 10 هزار یورو سرقت کرده و به یکی از شهرهای غربی کشور فرار کنیم که پس از خروج غیرقانونی به ترکیه سپس یونان و آلمان رفتیم، هدفم از بازگشت به ایران این بود که فرزندم را به آلمان ببرم تا با خودم زندگی کند که دستگیر شدم.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود، مجرم با صدور قرار قانونی توسط بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها