شناسایی اجساد حادثه اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان +اسامی

کد خبر: 1034532

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از شناسایی هر چهار جسد مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان خبر داد.

شناسایی اجساد حادثه اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان +اسامی

خبرگزاری مهر: علی سلیمانی‌پور با اشاره به کاهش آمار مراجعه در خصوص نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر در این زمینه به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند که این آمار در سال گذشته ۲۸ هزار و ۳۳۹ مورد بوده است.

مشارکت ۸۷۹۱ زن در نزاع

وی افزود: از تعداد کل مراجعه کننده برای نزاع به پزشکی قانونی استان اصفهان در سال جاری هشت هزار و ۷۹۱ نفر زن و ۱۸ هزار و ۵۱۹ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین به آمار هفت ماهه فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۶۲ نفر که همگی مرد بودند در این حوادث جان باخته‌اند.

۱۴۳۹ نفر در حوادث کار اصفهان آسیب دیدند

وی در خصوص مصدومین ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز ابراز داشت: یک هزار و ۴۳۹ نفر در سال جاری در محل کار صدمه دیدند که از این تعداد ۷۰ نفر زن و یک هزار و ۳۶۹ نفر مرد بوده‌اند.

سلیمانی‌پور مرگ و میر ناشی از مصرف قرص برنج در اصفهان را ۶ نفر شامل پنج مرد و یک زن اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با ۱۴ مرگ و میر در این زمینه با کاهش خوبی رو به رو بوده است.

وی در خصوص شناسایی اجساد حادثه واژگونی خودروی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان نیز ابراز داشت: هر چهار جسد این حادثه شناسایی شده است، اسامی این اجساد سید حمید موسوی، نادعلی صالحی، رضا کیماسی و خداوردی بهارلویی بوده که به خانواده‌های آن‌ها تحویل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها