پلمب ۵ منزل محل توزیع مواد مخدر در پایتخت

کد خبر: 1036136

رئیس پلیس پایتخت گفت: در طرح ظفر، ۲ تن و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۸۶۴ معتاد جمع‌آوری شد. همچنین ۱۹ خرده‌فروش که در کار مزاحمت نوامیس و اوباشگری هم سابقه داشتند، دستگیر شدند.

پلمب ۵ منزل محل توزیع مواد مخدر در پایتخت

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح «ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر» اظهار کرد: امروز در هشتمین مرحله از طرح ظفر با کار اطلاعاتی انجام شده، ۲۱۵ حکم برای ورود به مخفیگاه‌های قاچاقچیان و خرده‌فروشان از مقام قضائی، اخذ و به اجرا گذاشته شد و ۱۳۱۵ خرده‌فروش دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد و ۷۴ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در «هشتمین مرحله از طرح ظفر» توقیف و ۲۰۰ عدد انواع آلات مواد مخدر از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر کشف شدند.

رحیمی با اشاره به پلمب ۵ منزل که مرکز توزیع مواد مخدر بوده است، گفت: در این طرح ۲ تن و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف و ۸۶۴ معتاد جمع‌آوری و ۱۹ خرده‌فروش که در کار مزاحمت نوامیس و اوباشگری هم سابقه داشتند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی در مورد اراذل و اوباش فروشنده مواد مخدر نیز گفت: شدت برخورد با اوباش گرانی که در کنار فروش مواد مخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ناامنی، درگیری و … می‌کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها