آخرین جزئیات پرونده قتل «شیما»

کد خبر: 1037622

فرمانده انتظامی پایتخت از کاهش ۲۱ درصدی جرایم جنایی در تهران خبر داد.

آخرین جزئیات پرونده قتل «شیما»

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه ششمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی در خصوص پرونده قتل دختر ۱۶ ساله به نام شیما اظهار داشت: در این مرحله از طرح، یک فرد ۶۱ ساله که با اغفال دختر ۱۶ ساله به نام شیما، او را به منزل برده و به او تعرض کرده و سپس او را به قتل رسانده، نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: البته این فرد حدود یک سال پیش دستگیر شده بود اما در اعترافاتش چیزی از محل دفن پیکر این دختر ۱۶ ساله نمی گفت و آدرس های اشتباه اعلام می کرد اما چند روز قبل لب به اعتراف گشود و محل دقیق اختفای جنازه شیما را لو داد.

سردار ‌رحیمی از اجرای طرح ویژه جهادی برای مقابله با جرم در پایتخت خبر داد و گفت: نتیجه اجرای این طرح در مدت یک ماه،کاهش ۱۱ درصدی وقوع جرایم نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۳ درصدی کشف اموال مسروقه بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۱ درصد جرایم جنایی در پایتخت کاهش داشته و ۱۲۴ درصد افزایش در زمینه کشفیات اموال مسروقه داشته ایم.

سردار رحیمی به ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی اشاره و خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در پایتخت ادامه داشته و اگر خودرویی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در خیابان تردد کند حتماً توسط دوربین ها جریمه می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها