حریق کارگاه تراشکاری جان کارگر ۳۲ ساله را گرفت

کد خبر: 1038283

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک کارگاه تراشکاری در جاده خاوران خبر داد و گفت: کارگر ۳۲ ساله این کارگاه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

حریق کارگاه تراشکاری جان کارگر ۳۲ ساله را گرفت

خبرگزاری فارس: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۷:۲۱ صبح امروز در سوله ۱۵۰ متری مسقف که کارگاه تراشکاری بوده در جاده خاوران محدوده لپه زنک به وقوع پیوسته و به علت آنکه حجم زیادی از سیلندر‌های هیدرولیکی و سیلندر‌های اکسیژن در آن وجود داشته اشت به دلایلی طعمه حریق شد.

وی افزود: انتهای این سوله محله استراحت نگهبان بوده که به دلیل حجم بالای حریق سازه‌های فلزی محل استراحت نگهبان تخریب و فرد کاملا درگیر شعله‌های آتش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه نگهبان این سوله کارگر ۳۲ ساله و تبعه افغانستان بوده است، خاطرنشان کرد:‌به دلیل شدت حرارت و ریزش آهن‌های سازه فلزی این کارگر متأسفانه جان خود را از دست داد.

ملکی گفت: نیرو‌های سه ایستگاه آتش‌نشانی سوله‌ای که کاملا شعله‌ور شده بود را اطفاء کردند و در حال حاضر مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری کارگاه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها