باند ۸ نفره شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

کد خبر: 1038845

فرمانده انتظامی رامسر از انهدام یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: یک باند هشت نفره از استان های شرق کشور در این عملیات دستگیر شدند.

باند ۸ نفره شرکت هرمی در رامسر متلاشی شد

خبرگزاری مهر: سرهنگ علی قیصری با اشاره به متلاشی شدن یک شرکت هرمی در رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند هشت نفره از استان‌های شرق کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت‌های هرمی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری برای آن می‌کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه با اشاره به اینکه وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت‌ها و تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها