دستگیری زورگیران سابقه‌دار با قمه و ساطورهای وحشت آفرین +عکس

کد خبر: 1039853

رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات بازداشت متهمان دو پرونده زورگیری را تشریح کرد و گفت: رسیدگی به هیچ پرونده سرقتی بدون حصول نتیجه کنار گذاشته نمی‌شود.

دستگیری زورگیران سابقه‌دار با قمه و ساطورهای وحشت آفرین +عکس

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین رحیمی صبح امروز در ستاد فاتب با اشاره به جزئیات بازداشت متهمان دو پرونده زورگیری که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، اظهار کرد: نیروی انتظامی روزانه ده‌ها مورد سرقت را کشف می‌کند، ممکن است یک پرونده سرقت در کمتر از چند ساعت کشف و اطلاع‌رسانی شود، اما امکان دارد کشف برخی پرونده‌های سرقت نیز چند روز یا چند ماه طول بکشد، این مطالب را از این بابت گفتم که اظهاراتی توسط برخی اشخاص راجع به پرونده‌های سرقت و زورگیری مطرح شد.

دستگیری زورگیران سابقه‌دار با قمه و ساطورهای وحشت آفرین +عکس

رئیس پلیس تهران افزود: برای ما فرقی نمی‌کند شاکی پرونده چه کسی باشد و پی‌جویی برای کشف جرم به محض اطلاع پلیس از سطح کلانتری آغاز می‌شود یعنی اقداماتمان را به سرعت پس از اطلاع از طریق ۱۱۰ یا مردم آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به هیچ پرونده سرقتی بدون حصول نتیجه کنار گذاشته نمی‌شود، در دو مورد اخیر نیز که در فضای مجازی پخش شد به سرعت اقدامات خود را از سطح کلانتری آغاز کرده و لحظه به لحظه در کلانتری، پلیس پیشگیری و آگاهی، موضوع دنبال شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پرونده نخست مربوط به دو خانمی بود که از کادر درمان و زحمت‌کشان عرصه سلامت بودند، این دو خانم پس از اتمام کار و مراجعه به منزل، گرفتار سه سارق زورگیر شدند که فیلم آن نیز در فضای مجازی پخش شد و بلافاصله بعد از این موضوع همکاران بنده در کلانتری ۱۰۸ نواب اقدامات خود را شروع کردند و به لطف خدا در کمتر از چهار روز توانستیم این متهمان را در درگیری مسلحانه و حین سرقت جدید بازداشت کنیم البته یکی از متهمان متواری است و به زودی بازداشت می‌شود.

رحیمی بیان کرد: در پرونده دوم، فرد علی‌رغم تلاش برای فرار از دست سارقان و پناه بردن به مکانی، متاسفانه با شقاوت و وقاحت تمام توسط سارقان مورد زورگیری و سرقت قرار گرفت که توسط همکاران در پلیس آگاهی بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: با اقتدار تمام در مقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را دچار اخلال کنند، ایستادگی می‌کنیم، شب و روز و پنجشنبه و جمعه تلاش می‌کنیم حتی در وضعیت کرونایی، تلاشمان مضاعف شده است. اجازه نمی‌دهیم پایتخت جولانگاه مجرمان شود.

این مقام انتظامی درباره محدودیت‌های کرونایی در شب جاری و شب یلدا نیز گفت: محدودیت‌ها امشب و فردا شب از ساعت ۲۰ برای تردد خودرو‌ها و از ساعت ۱۸ برای اصناف آغاز می‌شود بنابراین به نوعی از ساعت ۱۸ حضور همکاران در سطح معابر به شدت افزایش پیدا می‌کند و جدای از اعمال قانون توسط دوربینها، پلیس نیز از اعمال تردد‌ها در ساعات ممنوعه جلوگیری می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها