انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد

کد خبر: 1041011

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا؛ یک انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد.

انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت پلیس سردار هوشنگ حسینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا؛ انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد.

وی افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی از احتکار لاستیک در 5 نمایندگی فروش لاستیک اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به آدرس این انباری ها اعزام، که در بازرسی های به عمل آمده یک هزار و 395 حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک کشف شد.

حسینی با بیان اینکه مسئولان نمایندگی فروش لاستیک با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند؛ گفت: با انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد این نمایندگی‌ها یک هزار و 422 حلقه لاستیک به ارزش 9 میلیارد و 357 میلیون ریال را نیز به صورت توزیع خارج از شبکه به فروش رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری کشف شده 9 میلیارد و 179 میلیون ریال است، تصریح کرد: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها