حریق ساختمان اداری در خیابان بخارست+تصاویر

کد خبر: 1041969

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه اداری خبر داد و گفت: ۳۵ نفر از ساکنان این ساختمان توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

حریق ساختمان اداری در خیابان بخارست+تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان بخارست، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۹:۲۸ صبح امروز (نهم دی)، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان بخارست، خیابان ششم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی تهران به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه اداری با دو طبقه منفی بود، در طبقه منفی دو، یک اتاق به وسعت چهار متر وجود داشت و به عنوان بخش ورزشی این ساختمان از آن استفاده می‌شد.

وی تصریح کرد: اتاق مذکور دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود همچنین آتش به بخش کناری (محل نگهداری کاغذ و بایگانی) سرایت کرده و در حال گسترش بود.

ملکی با اشاره به فراگیری دود بسیار زیاد حاصل از این آتش‌سوزی در تمام طبقات ساختمان، ادامه داد: انتشار دود زیاد، وضعیت ناایمنی را ایجاد کرده و حتی دود به ساختمان‌های مجاور نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل، همزمان با نفوذ به طبقه منفی، مشغول خاموش کردن آتش، تخلیه دود و ایمن‌سازی شدند، در همین حین و در زمان نخست حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، تعدادی از ساکنان (حدود ۳۰ تا ۳۵ نفر) که در لحظه حادثه در طبقات بالایی و در دفاتر کار خود حضور داشتند و در وضعیت ناایمن گرفتار بودند، توسط آتش‌نشانان به پشت‌بام یا خارج از ساختمان انتقال یافتند.

به گفته ملکی، در نهایت آتش خاموش شد و نیرو‌ها ایمن‌سازی محل حادثه را انجام دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها