سکته راننده در اتوبان آزادگان حادثه آفرید! +تصاویر

کد خبر: 1042209

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی یک دستگاه کامیونت حمل آرد حین تردد در محور آزادگان به علت سکته راننده آن خبر داد.

سکته راننده در اتوبان آزادگان حادثه آفرید! +تصاویر

خبرگزرای تسنیم: سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به واژگونی خودروی کامیونت در بزرگراه آزادگان اظهار کرد: صبح امروز، راننده کامیونت حمل آرد حین رانندگی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان محدوده قبل از بزرگراه فتح، دچار سکته قلبی شده و خودروی وی پس از برخورد با گاردیل‌ها به پهلوی چپ واژگون و تمام سطح راه از آرد پوشیده شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حاضر شد و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم اورژانس و آتش‌نشانی نیز بلافاصله در محل این حادثه حضور یافتند و تیم اورژانس به احیای قلبی راننده کامیونت مبادرت و آتش‌نشانی نیز نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تیم اورژانس سکته راننده را تأیید و اعلام کرد متأسفانه راننده کامیونت بر اثر سکته قلبی فوت کرده است.

مؤمنی بیان کرد: شایان ذکر است یک کیلومتر قبل از بروز این حادثه، تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب مدارک راننده را کنترل و از گواهینامه وی استعلام گرفته بودند که مشکلی برای تردد و گواهینامه و مدارک نداشته و خستگی و خواب‌آلودگی نیز نیز در وی مشاهده نشده بود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست تا با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آن‌ها قرار دارد، ناگهان تغیر مسیر می‌دهد یا واژگون می‌شود، خونسردی خود را حفظ کنند و گفت: در این مواقع دیگر رانندگان علاوه بر کاستن سرعت خودروی خود، اجازه دهند، خودروی آسیب‌دیده مسیرش را طی کند که در صورت بروز چنین حوادثی مانند سکته قلبی یا ناراحتی راننده، اتفاق دیگری برای دیگر رانندگان روی ندهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها