گاراژ اسقاط خودرو در جاده خاوران سوخت +تصاویر

کد خبر: 1042548

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در گاراژی بزرگ در جنوب تهران خبر داد.

گاراژ اسقاط خودرو در جاده خاوران سوخت +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک گاراژ در جاده خاوران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۲۲ شب گذشته (۱۲ دی)، یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ دارای قطعات خودرو‌های اسقاطی، در جاده خاوران، بعد از سه‌راهی سیمان، مجتمع مسعود به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی تهران با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: این مجتمع بیشتر در کار اسقاط لوازم خودرو و مستعمل فعالیت داشت، یکی از این گاراژ‌ها حدود چهار هزار متر وسعت داشت که بخش‌هایی از آن فضای باز بود و در بخش‌های دیگر قسمت‌های مسقف ناایمن با ایرانیت و وسایل اینچنینی که مقاومت چندانی دربرابر حرارت و آتش ندارد، درست شده بود و بیشتر در زمینه صندلی، لوازم تودوزی صندلی‌های اسقاط، تعمیراتی و نو در آن فعالیت انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: دو باب مغازه در قسمت ورودی این مغازه وجود داشت و در زمان حضور نیرو‌ها در محل حادثه، قسمتی از این گاراژ جمعاً به وسعت حدود هزار و ۵۰۰ متر که بخشی از آن مسقف بود و بخشی دیگر در فضای باز قرار داشت، به حدی شعله‌ور شده که دود و حرارت زیاد آن از فواصل دور قابل رؤیت بود.

ملکی با اشاره به تخریب شیروانی‌های ناایمن بر اثر شدت حرارت، گفت: آتش به گاراژ مجاور (تعمیرگاه اتوبوس‌های قدیمی) نیز سرایت و یک دستگاه اتوبوس را در آن قسمت شعله‌ور کرده و در حال گسترش بیشتر به سایر قسمت‌ها بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران متذکر شد: دو باب مغازه مذکور نیز در قسمت ورودی همین گاراژ دچار آتش‌سوزی شده که آتش‌نشانان ضمن آغاز عملیات، به سرعت موفق به مهار آتش شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: در نهایت از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد و نیرو‌ها لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه را انجام دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها