کشف ۴۶۰ دستگاه استخراج بیت کوین در یک سوله در شهریار

کد خبر: 1046291

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۴۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

کشف ۴۶۰ دستگاه استخراج بیت کوین در یک سوله در شهریار

ایسنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۴۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

سردار کیوان ظهیری افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شاهدشهر با اقدامات اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه ماینر در سوله ای در این شهر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی در بازید از این سوله۴۶۰ دستگاه ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: در بررسی های میدانی مشخص شد افرادی در این محل قصد نصب و راه اندازی این دستگاه ها با اتصال به شبکه اینترنت را داشته اند که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ظهیری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: ارزش این اقلام توسط کارشناسان مربوطه حدود ۲۳ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کشف تجهیزات فنی بیت کوین میلیاردی در محمودآباد فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۲۲میلیارد ریال خبر داد.

محمودحسین زاده در رابطه با این خبر بیان کرد: به منظورجلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد بامفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستورکارپلیس آگاهی شهرستان محمودآباد قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی شرکتی که اعضای آن اقدام به راه اندازی و بهره برداری از دستگاه تولید ارز دیجیتال کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به هماهنگی قضائی و دستگیری ۳ قاچاقچی دستگاه بیت کویین افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از شرکت متعلق به متهمان دستگیر شده ۱۵۰ دستگاه ماینر و متعلقات آن را کشف وضبط کردند.

حسین زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش نهایی کالای کشف شده قاچاق را حدود ۲۲ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد:هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی که موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود ممنوع بوده و با کسانی که از این طریق به اقتصاد کشور آسیب وارد می کنند،به جد برخورد می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها