پرش مرگبار چترباز معروف در تهران +عکس

کد خبر: 1046883

صبح پنج شنبه گذشته محمد بزرگی، چترباز معروف، به یاد شهدای پلاسکو برای پرش از ارتفاع مراسمی را تدارک دید که به صورت شخصی طراحی شده بود و مجوز‌های لازم را از مبادی ذی‌ربط دریافت کرده بود، اما هنگام پرش دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

پرش مرگبار چترباز معروف در تهران +عکس

خراسان: صبح پنج شنبه گذشته محمد بزرگی، چترباز معروف، به یاد شهدای پلاسکو برای پرش از ارتفاع مراسمی را تدارک دید که به صورت شخصی طراحی شده بود و مجوز‌های لازم را از مبادی ذی‌ربط دریافت کرده بود، اما هنگام پرش دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

آنچه دیگران می خوانند:

  • یارانه معیشتی این گروه ها حذف می شود+جزئیات مهم
  • کرونا ویروس/ کرونای جدید برزیلی کشنده تر از قبلی ها!+جزئیات مهم
  • قیمت گوشی دیجیکالا /قیمت گوشی موبایل 4 بهمن 99 +جدول قیمت
  • قیمت طلا 4 بهمن 99 / آخرین قیمت طلا + جدول قیمت
  • قتل سناریو تکراری/ لحظه قتل مهدی 19 ساله در وسط خیابان + فیلم 18+

پرش مرگبار چترباز معروف در تهران +عکس

به گزارش تسنیم، وی به همراه همسر و چند نفر دیگر از اعضای تیم خود در میدان بسیج اکباتان حضور یافت و برای پرش از ارتفاع، از یک نردبان آتش‌نشانی استفاده کرد. حدود ساعت ۱۰ صبح، محمد بزرگی پس از بالا رفتن از نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی از ارتفاع به پایین پرید، اما متأسفانه چتر وی پس از پرش عمل نکرد و او روی یک درخت سقوط کرد. وی به سرعت پس از این حادثه به بیمارستان صارم منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات جان سپرد. قرار بود همسر وی نیز پس از پرش محمد بزرگی اقدام به پرش از ارتفاع کند. در نهایت چتر «بزرگی» بنابر دستور مقام قضایی برای بررسی بیشتر به کلانتری ۱۳۵ آزادی انتقال یافت و تحقیقات درباره علل بروز این حادثه ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها