کشف ۱۹۸ قبضه سلاح سرد و گرم در طرح صاعقه

کد خبر: 1048017

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۹۸ قبضه سلاح سرد و گرم در طرح "صاعقه" خبر داد.

کشف ۱۹۸ قبضه سلاح سرد و گرم در طرح صاعقه

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر اجرای سومین مرحله طرح صاعقه با مشارکت کلانتری‌های ۸۴ گانه و دستگیری ۵۴۶ سارق و خرده فروش موادمخدر در طول ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در تهران بزرگ عملیاتی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح ۲۴۰ پرونده سرقت و زورگیری بررسی و تعیین تکلیف شد، عنوان کرد: در این رابطه ۸۱ سارق زورگیر و خشن که با استفاده از سلاح سرد یا گرم شهروندان را تهدید و اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۹۸ سارق درباره سایر عناوین سرقت مانند سرقت خودرو و موتورسیکلت، کِش‌روی، سرقت لوازم خودرو و انباری دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این عملیات، ۴۹ نفر به اتهام حمل و نگهداری سلاح دستگیر شدند، بیان کرد: در این راستا ۱۹۸ قبضه سلاح شامل دو قبضه سلاح گرم و ۱۹۶ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این طرح ۱۱۸ نفر خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و دو هزار و ۱۶ گرم انواع موادمخدر از آن‌ها کشف و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده‌فروشان و در بازرسی از محلات آلوده سطح شهر کشف شده است.

این مقام انتظامی به کشف ۲۲ دستگاه خودرو مسروقه و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا مجموعاً ۴۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های انتظامی، بیان کرد: اجرای طرح‌های انتظامی مطالبه عموم مردم و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.

موقوفه‌ای با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح تهران، تأکید کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها