ماجرای کلیپ جنجالی یک دختر مشهدی در پارک ملت

کد خبر: 1049033

جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در امور فضای مجازی گفت: موضوع «احضار» تهیه‌کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و این افراد صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع «دعوت» شده‌اند.

 فارس: جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در امور فضای مجازی گفت: موضوع «احضار» تهیه‌کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و این افراد صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع «دعوت» شده‌اند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، مهدی حقدادی جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به انتشار کلیپی با موضوع خشونت کلامی علیه زنان افزود: پس از نشر فیلم در فضای مجازی و واکنش‌هایی که در پی داشت، موضوع در دستور کار بررسی دادستانی قرار گرفت و تهیه‌کنندگان ویدئو صبح امروز برای ادای توضیح دعوت شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی تهیه کلیپ‌ها برای بیان بخشی از معضلات اجتماعی صورت می‌گیرد که البته تهیه‌کنندگان باید با رعایت تمامی ملاحظات و ضوابط موجود در این زمینه اقدام کنند به نحوی‌که موجبات سوء‌برداشت را فراهم نکند.

حقدادی بیان کرد: در خصوص معرفی و بیان معضلات فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به یکسری راهنمایی و هدایت‌هایی داشتند که با هماهنگی دستگاه‌های دیگر، به نهادهای متولی امر فرهنگی معرفی شدند تا در هنگام تهیه کلیپ‌ها، راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها