مرد فقیر با دارایی چند میلیون یورویی لو رفت!

کد خبر: 1049045

اموال یک مرد فقیر ایتالیایی لو رفت که شامل یک فراری، یک قایق ۱۲ متری و پنج آپارتمان است!

مرد فقیر با دارایی چند میلیون یورویی لو رفت!

باشگاه خبرنگاران: به گزارش رسانه‌های ایتالیا، پلیس مالی ایتالیا دارایی یک میلیون یورویی تاجری که در اداره مالیات ادعا می‌کرد فقیر است، مصادره کرد. بعدا مشخص شد که وی دارای یک خودروی فراری و یک قایق به طول ۱۲ متر است.

مقامات ذی‌صلاح علاوه بر شش بیمه‌نامه عمر، حساب‌های بانکی و اقلام با ارزش مختلف از جمله ساعت‌های لوکس و نقاشی‌هایی که امضاهای نقاشان برجسته‌ای مانند کریکو را نشان می‌دهد، پنج آپارتمان را که در نزدیکی مودنا در امیلیا رومانیا (شمال ایتالیا) است، کشف کرده‌اند.

تحقیقات پلیس مالی نشان داد که فاصله زیادی بین درآمدی که این مرد در طول ۴۰ سال گذشته به مقامات مالیاتی اعلام کرده بود و دارایی‌های با ارزشی که جمع کرده بود وجود دارد. او برخی از آن‌ها را به منظور گمراه کردن  ماموران به نام همسر یا پسرش ثبت کرده بود و درآمدهایی که وی اعلام می‌کرد نشان می‌داد که وی زیر خط فقر است.

اختلاف بین درآمد اعلام شده و دارایی واقعی به هفت میلیون یورو می‌رسد؛ این در حالی که است این مرد بیش از ۱۲ میلیون یورو به مقامات مالیاتی بدهکار است. ایتالیا، سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو، سال‌هاست که با مشکل جدی فرار مالیاتی روبه‌رو است. طبق برآوردهای وزارت دارایی این کشور، این امر باعث می‌شود که هر سال ۱۰۹ میلیارد یورو از دست بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها