اشتباه عجیب سازمان کفن و دفن اتریش!

کد خبر: 1049910

خطای سازمان کفن و دفن اتریش باعث دفن نشدن یک فرد تا دو ماه پس از مرگش شد.

اشتباه عجیب سازمان کفن و دفن اتریش!

 باشگاه خبرنگاران ، در حادثه‌ای که شهرداری وین آن را "نادر" توصیف کرد، خدمات دفن و کفن اموات اتریش، جسد مردی را در آپارتمانش جا گذاشته و فراموش کردند که آن را به قبرستان منتقل کنند؛ بنابراین جسد وی دو ماه روی تخت ماند.

سخنگوی شهرداری روز سه شنبه تأیید کرد که جسد متوفی طبق مسیر معمول به سردخانه منتقل نشده است. در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۰، همسایه این مرد ۶۶ ساله در حالی که وی از او مراقبت می‌کرد جسدش را پیدا کرد، زیرا این مرد مدت‌ها بیمار بود و هیچ آشنایی نداشت که از او مراقبت کند.

همسایه این مرد برای پیدا کردن وصیت نامه وی با پلیس تماس گرفت و کلید‌های آپارتمان را به آن‌ها تحویل داد. این مرد فکر کرد که همسایه اش چند هفته قبل دفن شده، اما از دیدن جسد وی که روی تخت دراز کشیده بود متعجب شد.

مدیر مرکز بهداشت وین توضیح داد که آنچه اتفاق افتاده ناشی از شرایط ناگوار و مشکل در ارتباط بین تیم و خدمات تشییع جنازه است.

پلیس دستور تحقیقات داخلی در مورد این حادثه را داد و گفت که تا به حال چیزی شبیه به این پرونده را نشنیده است. خدمات تشییع جنازه شهرداری هم اعلام کرد که هیچ تاریخی برای مراسم خاکسپاری تعیین نشده است.

فلوریان کوئچ سخنگوی این خدمات گفت: "ما هنوز در تلاشیم بفهمیم که آیا اقوامی هستند که بخواهند مراسمی را ترتیب بدهند یا خیر؛ و اگر نتیجه‌ای به نتیجه نرسیم، شهرداری مراسم تدفین را انجام می‌دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها